5171
tip articol aditiv
Solutia Pro-Line pentru clatirea filtrului de particule diesel folosit dupa curățarea filtrelor de particule diesel cu solutia speciala de curatare (art. nr. 5169). Particule de depuneri sunt dizolvate si distribuite in filtrul de particule, unde apoi pot fi arse in cadrul unui ciclu normal de regenerare. Vehiculele care merg pe distanțe scurte sunt cele mai afectate de blocarea filtrelor de particule diesel, ceea ce înseamnă ca intervale de curățare a filtrului cu ajutorul solutiei, sunt puternic dependente de utilizarea vehiculului. Costurile de exploatare pot fi reduse prin curățarea în mod regulat. Solutia costisitoare de înlocuire a filtrului de particule nu mai este necesara.
Proprietăţi:
- Se dizolvă contaminarea tipica din filtrele de particule diesel
- Eficient pentru toate filtrele de particule diesel închise ale vehiculelor din comert
- Asigura caracteristici optime de functionare, performanțele motorului și reducerea consumului de combustibil
- Reduce costurile de exploatare
Domeniul de utilizare:
Pentru toate filtrele de particule diesel închise ale vehiculelor din comert.
Mod de utilizare:
Curățarea se face cu ajutorul pistolului cu aer comprimat pentru DPF (aticol nr. 7946) și sonda pentru pulverizare Pro-Line (sonda cotita art. nr. 7947, sonda dreaptă Art. nr. 7948). Accesul la filtrul de particule diesel se face în funcție de tipul de vehicul. În acest scopul, senzorul de temperatură sau presiune al filtrului de particule trebuie să fie deconectate (scoase) în majoritatea vehiculelor.
Notă: Când curățați, temperatura filtrului ar trebui să fie sub 40 °C. La unele vehicule filtrul de particule diesel este situat în apropiere de galeria de evacuare sau, opțional, turbocompresor, și nu pe sub caroseria vehicolului. Din motive de siguranță, se va accorda o atentie deosebita atunci când se va face o curățare la astfel de vehicule – in caz contrat, posibil ca solutia pentru curățare sau lichidul pentru spalare poate intra în camera de ardere printr-o supapă de evacuare deschisă. In functie de tipul vehicolului, se introduce tija corespunzatoare (dreapta sau cotita) în filtrului de particule, prin orificiul creat prin indepartarea senzorului. Se umple containerul pistolului cu solutia pentru curatare filtrului de particule diesel (1 litru), apoi este pulverizat direct pe suprafața filtrului de particule, în reprize de 5 până la 10 secunde (cu o pauză de 5 până la 10 secunde), la o presiune de funcționare de 6 până la 8 bari. Sonda trebuie să fie rotita și mișcată înainte și înapoi în timpul curățării, pentru a acoperi cât mai mult din suprafața filtrului.
Filtrul este apoi clatit cu solutia speciala art. nr. 5171 (500 ml) in acelasi mod ca si curatarea (aplicare/pauza de cca 5-10 sec). Apoi se reinstaleaza senzorul si se vor urma instructiunile producatorilor de vehicule privind regenerarea filtrelor de particule diesel.
Atentie: Masurile de protectie pentru o manipulare sigura pot fi gasite in fisa de securitate.
SawAuto face eforturi permanente pentru a informa corect consumatorul dar, se poate intampla ca aceasta pagina sa contina inadvertenţe: fotografia are caracter informativ şi poate conţine accesorii neincluse , unele specificaţii, stocul sau preţul, pot fi modificate de catre producător fără preaviz sau pot conţine erori de operare.